Dawid en Goliat

Ek loop al vir meer as drie dekades ‘n nou pad saam met die Here.   Vir my is daar geen ander manier van leef nie.   Geen ander manier van anders wíl leef nie.

Om uit die Bybel te lees is ‘n daaglikse dissipline, so vas en seker as my oggendkoffie en om tande te borsel.   Ek lees die Bybel deur van Genesis tot Openbaring, gewoonlik een bladsy per dag want ek is arm aan tyd.   Maar klein vordering het ‘n kumulatiewe groot effek, want op die manier is ek tans besig om vir die derde keer deur die Bybel as geheel te lees.

Ek is tans besig met 1 Samuel en maak vanoggend die Bybel oop by die oorbekende verhaal van Dawid en Goliat in 1 Samuel 17.  En raai, ek kry heelwat nuwe pitkos en herkou-mateiaal daaruit.   Die Woord van God is inderdaad lewend en kragtig, en relevant deur al die eeue heen.  Hoe kosbaar.

Dawid oortuig koning Saul om hom toe te laat om Goliat  die stryd aan te sê op grond daarvan dat hy ‘n leeu en ‘n beer wat sy skape aangeval het, doodgemaak het.   Hy het die lam, om die waarheid te sê, uit die ondier se kake gered.   Daardie insidente gee Dawid die geloof en vertroue dat God enige vyand in sy hand sal gee.   Deur perspoonlike ervaring is vertroue vir toekomstige situasies in hom ingebou.

God het dus vir Dawid op die weiveld tussen die skape voorberei vir die geveg teen Goliat.   Daar het Dawid nét vir die Here as bondgenoot gehad, en daar het hy geleer dat dit veilig is om op God te vertrou.  Die Here laat hom nie in die steek nie, maar kom op die regte tyd tot sy redding.

Ek dink die Here werk vandag steeds so.   Hy berei ons steeds voor vir Sy groot werk op maniere en in situasie wat op sigwaarde onrelevant lyk.   Hy leer ons steeds juis in moeilike en uitdagende tye dat Hy onvoorwaardelik en volkome daar is vir ons.

Dit geld vir jongelinge wat op die brink van hul lewens staan.   Dit geld ongetwyfeld ook vir gryses en gryswordendes wat járe se insig, dikwels duur bekom deur persoonlike belewenis, kan deel.   En so kan almal saam, as een liggaam, ‘n beter plek van God se wêreld vir Sy mense, gered en tans nog ongered, maak.

Mag dit so wees!

This entry was posted in Geestelik. Bookmark the permalink.

Lewer kommentaar